2007-02-05

Första dagen på Odenplan!

Äntligen är jag på plats. Lite tomt än så länge men allt nödvändigt finns här förutom bredband. Jag är tjuvar lite bredband av någon stackars granne så länge. Senare idag kommer även våra nya sköna kontorsstolar och förhoppningsvis min nya skärm och mus. Vårt nya kontor kommer bli så jäklans bra och jag trivs redan.
Dagen började ganska lugnt idag trots att jag faktiskt gick upp riktigt tidigt. Vaknade runt 6-tiden och frågade E om man inte kunde få åka till sitt nya kontor snart. Hon fick mig dock att vända mig och och sova lite till. Testade av latten precis brevid och den var ju förbannat god tillsammsn med DN som redan hunnit komma. På onsdag ska vi testa av lite after work-hak i krokarna och det är väl snart dags att köpa på oss lite bag-in-box.
Jag ska försöka ta lite finare bilder sen och lägga upp här men det får bli när ekandet försvunnit. Vi kommer trivas som få här och jag uppskattar Odenplans myller av människor som man ska stå och glo på från fönstret.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bilder! Bilder! Bilder!

Kenneth Grönwall sa...

Jajemen, dte kommer det kommer. Vi ska bara få lite ordning här först med lite specialgardiner och sånt men dte börjar fanimej arta sig faktiskt, trivs som få!