2007-03-02

Kontorsinvigning!


I morgon, eller snarare senare idag, ska jag med mina kontorsvänner ha invigning för vårt nya kontor. Det ska bli otroligt kul men en smula trångt. Närmare ett femtiotal personer kommer att komma och de på en yta av 25 kvadratmeter rum. Får de bara lite rödtjut så kanske folk kan komma varandra lite närmare.
Så, denna vecka har varit ganska intensiv med finlir och fix för att få kontoret alldeles färdigt och fint. När jag åkte från kontoret för ungefär en timme sedan satt två stackare och försökte få ordning på gardinlängderna. De såg lagom lyckliga ut.

Tidigare i veckan, dock lite sent påtänkt, kom vi på att vi så klart ska ha illustrationsporträtt på oss alla för att pryda våra väggar. Det var bara att sätta fart och porträtt nummer fyra blev klart bara någon timme innan min sista t-bana skulle gå.

Nu innan säng ska jag raka mig och förbereda kläder inför i morgon. Jag är så himla trött. Önska mig lycka till! God natt!

1 kommentar:

egoistiska egon sa...

Snart smäller det! Du kommer vara snyggast och det kommer bli roooligt.