2008-08-26

En dålig start

Det finns förmodligen ett överflöd med människor som inte dricker latte för att det gillas utan för att man ska. Dessa människor bör i sin tur inte bryr sig om själva smaken men har man nu ett större kafé på söder så bör man väl kunna göra en latte som smakar latte? Jag fick nyss ett glas med svagt smaksatt varm mjölk. Det går inte ens jämföra Coffeehouse by George på Odenplan med det här på Götgatan. Fan, jag som ville ha en god och bra start på dagen med en utefrukost och de hade inte ens några goda frukostpaket. Jag vet, ett fruktansvärt i-landsproblem men det sticker i själen ändå. Så i väntan på glömde kontorsnycklar ska jag i alla fall ta en god juice. Skål!

3 kommentarer:

egoistiska egon sa...

stackars. jag vet hur du lider...

TORGNYSDOTTER sa...

men älskade vän; vad gör du på söder?? Åk genast därifrån!

Kenneth Grönwall sa...

Ja det kan man ju undra men jag gillar ju söder...dock inte Götgatan, uschla. Nu är jag dock på Odenplan igen...blir en god eftermiddasgslatte vill jag lova.