2010-08-08

Min Polaroid-sommar 2010

Min semester var fantastisk. På riktigt. För en gång skull innehöll allt det där man velat hinna med samtidigt som man fick lata sig och ha det bra helt enkelt. Du vet, ladda batterierna, hänga med glada vänner, läsa, bli lite brun och smått berusad då och då. Mina enda projekt under semestern var att läsa ut en bok, hitta möbler till stugan samt dokumentera min sommar med polaroid. Mission accomplished! Nedan ser du ett semestersammanfattande urval av alla sextio polaroidbilder som togs.

Så, min sommar innehöll:
God mat och dryck

Hamn, hav och skärgård

Rosé och solnedgångar

Båtliv och bad

Bryggor och sol

Grillat och goda vänner

Skog, grönska och promenader

Småstugor och lugn

Till sist: Stockholm, caféer och prat

Boule och Berså

Inga kommentarer: