2006-09-29

Ett lyckligt år

Ja, ett LYCKLIGT år! Ofta kan man erkänna att man är väldigt glad eller är på väldigt bra humör men de gånger men verkligen kan säga att man känner sig lycklig då är livet så där löjligt härligt. Livet har nu varit så där löjligt härligt i precis ett år. Ett år precis igår. Jag och E. Tillsammans. Att man kan trivas så här bra med någon hade jag faktiskt svårt att tro. Vi har så himla kul tillsammans och gör så mycket kul tillsammans. Vi trivs. Det här är på riktigt. På riktigt.
Jag var osäker, enormt singelanpassad och rädd då jag träffade underbara E. Hon kände det jag inte vågade tro på. Hon väntade, höll ut och visste att det var vi. Hon fick stå ut med en trög, fylleringade och undermedvetet förälskad singelkille. Till slut tog jag mitt förnuft till fånga, rev alla hinder och allt blev så rätt. Kändes så rätt. Så underbart. Tack vare E. Tack E. Tack min underbara söt. Jag älskar dig och släpper dig aldrig. Puss!