2006-09-18

Loa Falkman

Min käre göteborgarvän M är förbannat lik Loa Falkman. Det är något med läpparna. När en annan vän träffade honom för första gången sa hon: "Han är ju mer lik Loa Falkman än vad Loa Falkman är lik sig själv". Han blev ganska snabbt omdöpt och har nu fått heta Loa Falkman i många år. Kanske mot sin vilja. Kanske i blygsam förtjusning. Som formgivarjävel gillas det att glida in på Designtorget då och då. Man vill ofta köpa saker där men oftast är det lite för dyrt. Dock inte denna gång. Jag köpte ett par Loa Falkman-piller för 20 kr. Snart anländer ett anonymt brev till Göteborg.

8 kommentarer:

egoistiska egon sa...

Loa kommer bli så glad!

Kenneth Grönwall sa...

Ja äntligen blir han Loa på riktigt!

Anonym sa...

Hihi! Festliga piller! /Ida

It´s all about me sa...

hoho, honom vill jag se kort på...

Anonym sa...

Jäkligt fina piller jag fick!

Tack som fanken! Synd att en vart krossad i påsen!

Ska provsmaka den imorgon!
Den som fortfarande e hel ska jag spara till ett fint tillfälle! =)

AnnaLuna: Det blir inget med det... om du inte e singel dårå?! ;-)

Kenneth Grönwall sa...

Någon frågade var man kunde köpa pillren men av någon anledning försvann det (läs jag råkade ta bort det) men svaret är i alla fall: Designtorget

Anonym sa...

Tackar! En riktig partyförhöjare! =)

Kenneth Grönwall sa...

Det var så lite så du anonyma människa.