2006-08-30

Leksak


Efter min underbara resa med E kom jag hem uppvilad, glad och redo för att börja jobba igen. Innan semestern hade jag kastat iväg lite fakturor för sommarens slit i värmen. Pengar låg och glänste fint på kontot och mitt köpbehov blev stark. Det blev svårt att hålla emot. Jag var tvungen att köpa något. Fort. Kläder och prylar är ju alltid trevligt men eftersom hösten inte hade kommit behövdes inga kläder just nu. Intalade jag mig själv. Dags för någon trevlig pryl. E är vid det här laget ganska van att se köplusten sprudla i mig och hon ska ha tack för att stoppat mig att göra onödiga och dyra inköp. Som ett barn testar jag snällt idén att köpa en iPod Hi-Fi. Förutom att jag självklart är värd denna pryl så har jag länge levt utan någon typ av steroutrustning. Ett par halvsunkiga datahögtalare och hörlurar är det jag fått nöja mig med allt för länge. iPod Hi-Fi var ju en genialisk idé och E uppmuntrade denna gång. Gud så bra! Jag är så nöjd. Så lycklig!

Apple iPod Hi-Fi

Inga kommentarer: