2006-10-12

Top Model E

Att få utveckla och arbeta med sina egna projekt är ju alltid tillfredställande. Man slipper budget eller andra faktorer som hinder och kan låta kreativitet flöda fritt. Piggt! Ett sådant projekt som dessutom kan generera lite pengar in är min egna företagssida.
För att komma igång och göra min sida bättre eldade jag på baken med flit. Jag tog bort min gamla och la dit en "Under bearbetning-sida" så länge. Vilket enligt min mening är något förbjudet under en för lång tid. Nu har den funnits där på tok för länge och det är fanimej på tiden att få något gjort där. Nu är det på gång.
I min logotype finner man en siluett av mig i stället för bokstaven "I". Nu är min tanke att att låta E figurera modell för nya siluetter som jag kan använda vid olika ändamål. Exempelvis kan en siluettbild vara E vara sittandes i en solstol under ett parasoll vid semestertider. Då i stället för bokstaven "O". Så i helgen ska jag försöka muta E för lite fotosessioner med lite vin. Vårt gemensamm favoritprogram Top Model blir nu verklighet, gud så kul.

Inga kommentarer: