2009-11-05

För trångbodda bokälskare


En fantastisk snygg och kreativ lösning. Läs mer här >

5 kommentarer:

Mims sa...

Oj..för tidigt på morgonen för såna ha-begär...(för att inte tala om villan som således måste ingå i drömmen) ...men helt klart häftigt!

(fick syn på rubriken i Beatrix Vnuks blogroll och kände mig träffad)

Kenneth Grönwall sa...

Det är aldrig för tidigt för lite ha-begär/drömmar :). Jag vill genast ha en övervåning och hur jag ska lösa det i min hyreslägenhet vettefan,,,men det ska nog gå :).

Du är så välkommen hit så. Hej!

A Versatile Girl sa...

Hm.. det där påminner starkt om skohyllan som jag ska övertyga svärfar att han ska bygga åt mig. =)

Kenneth Grönwall sa...

Haha, inte illa...det skulle vi med behöva någon variant på faktiskt :)

Mims sa...

Haha, jag har faktiskt en bostadsrätt åtminstone men jag tror ändå inte att man får såga upp hål till grannen ovanför med motiveringer att man verkligen behöver en trappa ;)

Och tack, och hej!