2008-02-25

Tjackat hatt



8 kommentarer:

egon sa...

så jävla snygg(t)!

Kentson sa...

Tack du söt!

Linda sa...

i love it. :)

Kentson sa...

Fy fan så bra, jag behöver höra sånt. Du ser ju mer hur den ser ut fast lite fel färg i bloggen ovan. Den gillas och ett bra hattmärke med dessutom :)

Fru Kaos sa...

Vincent har hatt.
Jag gillar Vincent. Han är foxy.
Därförgillar jag hattar!
Bra där!
http://www.youtube.com/watch?v=I0pP--qbUeU

storey sa...

Snyggt! Jag såg No Country For Old Men igår och Tommy Lee Jones i cowboyhatt fick mig att fundera på varför jag aldrig provat "bära upp" en hatt. Det lär inte hända, men det hade varit nåt.

Kentson sa...

Fru Kaos: Oavsett vad man tycker om musiken så hade han ju en förbannat snygg hatt och passade ju galant i den :)

Storey: Ah den ska jag fanimej se inom kort men håller med att Tompa är kung i kopojkshatt och kan rekommendera att köpa en. Jag har en skön en som åker fram i mellanåt...mestdels i min ensamhet men då känner man sig karl nog för en månad :)

Fru Kaos sa...

Exakt!