2009-01-06

En jultjockis modeblogg

Som ett litet komplement till alla seriösa modebloggare och alla smala snygga modeller kommer här min egna lilla modeblogg.



Gårdagens inköp i REA-Stockholm blev utifrån mina glatt mottagna julklappar i form av presentkort. Första anhalt blev på favoritbutiken Grandpa, Fridhemsplan. Där utnyttjade jag mitt presentkort som jag fått av underbara E. Det blev en snygg skjorta som ska få äran pryda min hydda a la julmat. Att plagget dessutom är gjord på ekologiskt odlad bomull blev en bonus. För miljön. Företaget bakom är Knowledge Cotton Apparel. Bra plan.

Efter att ha mellanlandat och svettats inne på Akademibokhandeln en tid (långkalsonger i kombination med shopping rekommenderas ej) flydde vi ut till friska luften en stund för att sedan inta föda. Min nya indiska favoriträtt är numera Chicken Tikka Balti. Mumma.


Med nya krafter intog vi sedan Åhlens City där jag utnyttjade presentkort nummer två, en gåva från pappa Kentson. Dags för nya jeans a la lite mer business. Det blev ett par Acne-jeans. Otroligt snygga och dessutom med stretch. Det ska alla mina jeans ha från och med nu. Fy fan så smidigt för att säl som mig att enkelt kunna glida ner i brallan.

5 kommentarer:

egoistiska egon sa...

en sån snygg kille jag har!

TORGNYSDOTTER sa...

Hahahaha! Det blev ju alldeles lysande! Mode-feak där;-)

Kenneth Grönwall sa...

Egon: Jag är ju mer än nöjd så länge du är på min sida :)

Torgnysdotter: Haha ja mer rörliga grejer lär dte ju iaf bli.

TORGNYSDOTTER sa...

Teach me tiger!

Kenneth Grönwall sa...

Säg bara till!