2009-01-12

Peter Stormare

Jag tog mig nyss ett stort glas vatten och en liten arbetarpaus. Eftersom jag bara sett ett ynka avsnitt av årets "Stjärnorna på slottet" så begav det sig in på svt.se för att eventuellt hitta några roande klipp. Men, plötsligt slog det mig att ingen mindre än Peter Stormare var ju baske mig med förra året. Så jag vände klacken och gled in på YouTube där jag fann nedanstående klipp. Jag skrattade tills jag grät och min högsta önskan för tillfället är att få sitta och småsupa med karl´n och dra gamla historier. Vilken hjälte till underhållare och människa.




3 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

i år är Janne Loffe Carlsson med. Det är inte helt omöjligt att du blir lik honom som gammal. Inte helt omöjligt att han var rätt lik dig som ung...

Kenneth Grönwall sa...

Fy fan så fint, jag tror minsann jag tar det som en komplimang...eller osm något att se fram emot :). Janne Loffe Carlsson är ju en hyvens snubbe...gubbe.

TORGNYSDOTTER sa...

Det var en komplimang:-)