2009-01-19

Het igen

I torsdags blev det arbetsdag modell kort för att i stället fräscha mig en smula opp. Dags för nya kläder och för att stödja mitt närområde begav jag mig givetvis till K:fem, Vällingby City.


Full av förväntan stegade jag in på Sthlm Standard där jag inom loppet av tio sekunder fann jag min cardigan. Blå som havet och knappar på sniskan. Piggt. Att min glada kropp gled ner i plagget galant blev ju en fin liten överaskning. Likaså det halverade priset. Men, med ett hemmaliggandes presentkort fick inköpet skjutas upp. Klockan morgon nästa dag och pumpad med koffein hängde jag ivrigt på låset. Det blev affär och lyckades även få med mig en t-shirt i grannbutiken. Nu är jag het igen. Tryggt.

4 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

kentson...
...du är kroniskt het. Ju.

Kenneth Grönwall sa...

Ja tänk så det kan bli.

egoistiska egon sa...

skithela hela tiden. och jag bor med karln. woho!

Kenneth Grönwall sa...

Fy fan sån tur du har älsk :)